tisdag 31 augusti 2010

"Mona muslim"

Fick idag ett valutskick från Carl P Herslows befängda lilla sekt. Skånepartiet alltså, ni vet de där knäppgökarna som "tror på Skåne men inte på islam" och som skålar i lättöl så fort tillfälle ges.

De tyckte såklart att jag skulle rösta på dem, men dream on säger jag. Utskicket pryddes av en bild på Mona Sahlin i slöja (chador) och avslutades med en fräsch slogan: "Öknens lag, fru Toblerone, skall ej råda i ETT FRITT SKÅNE".

Ibland skäms jag lite över mina "landsmän", måste jag erkänna. Det är vid sådana tillfällen jag försöker komma ihåg att jag faktiskt är född och uppvuxen i Jönköping.

Istället för att sjunga "We Shall Overcome", vilket otvivelaktigt är välmotiverat var gång man kommer att tänka på Herslow och hans proselyter, så förelår jag att vi gemensamt spolar fram till 1:10 i klippet nedan.

Inga kommentarer: